Toimitusehdot

KRD Palvelu 2599575-3 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: myynti@krd.fi
Puhelin: 040 869 9508
Postiosoite:
Seppälänkuja 2
62800 VIMPELI

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Osta smooothisti Klarnalla

Kaikki ostokset. Samassa paikassa. 

Kun ostat Klarnalla, kaikki ostoksesi ja maksusi kootaan samaan paikkaan. Näin voit helposti tarkastella tämänhetkisiä ja aikaisempia ostoksiasi samassa näkymässä. Smooothia.

Torkuta maksusi.

Mikäli tarvitset lisää aikaa maksamiseen, voit torkuttaa maksusi Klarnan sovelluksessa ylimääräiset kymmenen päivää.

Seuraa helposti laskujasi.

Salli ilmoitukset Klarna-sovelluksessa, ja pysyt aina ajan tasalla tulevista eräpäivistä. Muistutuksemme varmistavat ettei eräpäivä jää sinulta koskaan huomaamatta.

Klarnan maksuvaihtoehdot

Maksa heti.

Voit halutessasi maksaa heti, ilman että syötät maksukortin numeroa tai salasanaa.
“Maksa heti” on juuri niin smoooth kuin miltä se vaikuttaakin.

Maksa myöhemmin.

Kokeile ensin, maksa myöhemmin. Tämä tarkoittaa sitä, että saat tilaamasi tuotteet ensin kotiisi ja päätät vasta sitten haluatko pitää ne vai et. Maksat vain niistä tuotteista jotka päätät pitää. Klarna tarjoaa 30 päivän ilmaisen maksuajan ‘maksa myöhemmin’ maksutavalla. Jos jotain on vialla, Klarnan ostajan turva takaa, että saat rahasi takaisin.

Miten se toimii?

Useimmiten lasku lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka valitset ostoksia tehdessäsi, mutta joskus lasku lähetetään postitse tai tilaamasi paketin mukana. Kun lasku liitetään suoraan pakettiisi, voi sen saamisessa kulua aikaa.

Hallitse laskujasi

Kirjaudu tästä tai Klarnan sovelluksen kautta, jotta voit nähdä ja hallita kaikkia laskujasi. Voit esimerkiksi maksaa yhdellä klikkauksella tai pidentää maksuaikaa.

Maksa erissä.

Nyt voit helposti jakaa laskusi 3, 6 tai 12 kuukaudelle. Kun jaat laskusi eriin, lasku lisätään tililaskullesi, joka lähetetään sinulle seuraavan kuukauden puolessa välissä.

Jaa laskusi

1. Kirjaudu tästä tai Klarna sovelluksessa.
2. Valitse minkä laskun haluat maksaa.
3. Klikkaa “Maksuvaihtoehdot” tai “Osamaksu”
4. Valitse kuinka monessa kuukaudessa haluat maksaa. Valmis!
5. Kirjaudu Klarnan sovellukseen täältä.
6. Löydät osamaksun ehdot täältä.

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa.

Toimituskulut ovat kiinteät 8 euroa. Toimitustapoina paketti tai kirje jos tuote sopii kirjeeseen.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.